Taylor Swift ELLE dergisi röportaj



Taylor Swift, Elle dergisinin Mart 2013 ayına kapak kızı seçilmiştir. 23 yaşındaki şarkıcı aşk hayatı hakkında röportaj verdi.
Eski erkek arkadaşı hakkında (Harry Styles):
“Ben hiç eski erkek arkadaşlarımı anımsamam. Asla. Uyum kurmak için de çabalamam. Eğer bu iş bittiyse, benim için bir daha geri dönülemez.”
Aşk hayatı hakkında şarkılar yazma konusunda:
“Ben müzik dünyasına girdiğimden beri bu tarz şarkılar yazıyorum. Benim için vazgeçilmez gibi. Her zaman duygularımı, yaşadıklarımı hissederek yazıyorum. Bu sadece kendimi iyi hissetmek için yaptığım bir şey.”
Dedikodular hakkında:
“Söylentileri sevmiyorum. Çoğu zaman hepsi yalan oluyor. Geçen gün Google Alerts’e baktım, hakkımda ‘Taylor yine erkek peşinde’ diye bir yazı okudum. Bunu sevmiyorum. Ben asla kimsenin peşinden koşmam. Özellikle de sevmediğim biri için. ”



Kaynak:ensonneleroldu.blogspot.com