#ÜnlülerinŞarkıSözleri


AVRİL LAVİGNE

I tried to belong it didn't seem wrong
Ait olmayı denedim,yanlış görünmüyordu
My head aches
Başım ağrıyor
It's been so long 
Uzun zamandır
I write this song, that's what it takes
Bu sarkıyı yazıyorum, neler götürdüğünü


Tell me 
Söyle bana 
Why do you have to go and make things so complicated? 
Neden gitmek ve her seyi karmasik hale getirmek zorundasin? 
I see the way you're acting like you're somebody else gets me frustrated 
Baska biriymis gibi davrandigini görüyorum ve hüsrana ugruyorum 
Life's like this you 
Hayat böyle, sen
And you fall and you crawl and you break 
Ve düsersin ve sürünürsün ve dagilirsin 
And you take what you get and you turn it into honesty 
ve elde ettigin her seyi alip onu dürüstlüge çevirirsin 
Hunesty promised me I'm never gonna find you fake it, no no no 
Balim, bana söz vermistin seni asla numara 
yaparken görmeyecegim, hayir hayir hayir