Zac Efron "Flaunt" Dergisi

25 yaşındaki aktör Zac Efron "Flaunt" dergisinin bu ayki kapak yüzündeydi ve sıcak bir röportaj verdi

Büyürken : "Babam benimle yakalamaca oynardı ve aslında arka bahçemiz de benimle vakit geçirmek için kullanılan oldukça güzel bir yerdi ve babam dostumdu, bilirsin.Ben küçükken. atletik ve akıllıydım hatta yetişkinlerden daha olgun gibi hissederdim. Ben sadece çalışarak sporda herkesten daha iyi oldum.

High School Musical günlerinde: "Burada bir süre insan unutur veya farkında değilsinizdir. High School Musical ile ilgili bir şey var. Bu, bir çok insanı etkilenmiş, kendi rezonans, kültür ve büyük olduğunu ve aynı zamanda, bunun her anlamda dünyada benim için en şanslı bir rol oldu. "

Oyunculuk kariyerine üzerine: "Ben para için bu değilim. Benim önemsediğim bu değil, iyi bir şey yapmaya çalışıyorum, ve bundan emin olmak istiyorum. Ama bu konularda pek emin değilim. "