One Direction 3. Yılını Kutladı



Başarılı grup One Direction 3. yılını kutladı!

Grubun yakışıklı üyeleri hayranlarına Twitter'dan teşekkür etmeyi ihmal etmedi. Tabii Zayn Malik dışında! Malik, Twitter şifresini unuttuğu için gruptan arkadaşı Louis Tomlinson'ın hesabından grubun 3. yılını kutlayıp, hayranlarına teşekkür etti.
Harry Styles: 3 sene... Gerçekten buna inanamıyorum. Her şey için çok teşekkürler. Size sahip olduğumuz için çok şanslıyız. Bunu daha eğlenceli bir hale getirmeye devam edin.
Louis Tomlinson: Wow bugün 3. yıl. Gerçekten kavraması zor. Hepiniz, inanılmaz insanlar bizim için muhteşem bir dünya oluşturdunuz. Teşekkürler.
Zayn Malik: Üzgünüm millet şifremi unuttum ve sadece inanılmaz bir 3 yıl oldu demek istedim. Bütün hayranlarımızı seviyorum! Zayn  xx
Niall Horan: Hayal edin, bir saat içinde 3 yıldır birlikte olacağız! Çok teşekkürler millet! Tüm zamanların en iyi 3 yılı! Bunun hepsini siz yaptınız.
Liam Payne: Çoktan 3 yıl oldu! Zaman ne çabuk geçti! Bunun her dakikasını sevdim.! Tüm zamanların en iyi hayranları olduğunuz için teşekkürler. Hepinizi seviyorum!
Ayrıca Zayn şifresini hatırladı ve dün hesabına girip yeni bir çizimini paylaştı.