Victoria Justice'in Hayranları Ariana Grande'i Ağlattı



Ariana Grande, geçen hafta Seventeen ile yaptığı röportajda ortaya bomba bir iddia attı!
Grande, Victorious'un setinde acınacak halde olduğunu, çünkü rol arkadaşlarından birinin ona zorbalık yaptığını hissettiğini söyledi:
Benden hiçbir zaman hoşlanmayan insanlarla birlikte çalıştım. Ama bazı nedenlerden dolayı onun (üstü kapalı bir şekilde Victoria'dan bahsediyor) onayına ihtiyaç duydum. Ona yardım edebilmek için kendimi değiştirmeye başladım. Bu benim arkadaş canlısı ve sosyal olmamı engelledi. Çok mutsuzdum.
Ariana'nın bu röportajda bahsettiği kişinin eski rol arkadaşı Victoria Justice olduğunu anlamak zor olmasa gerek! İkili geçmişte kavga edip, yollarını ayırmıştı.

Ayrıca Ariana Seventeen'in hazırladığı imza etkinliğinde bir Victoria Justice hayranının ona fahişe demesiyle ağladı ve bu yüzden imza etkinliğini erken bitirmek zorunda kaldı. Daha sonra Ariana, hayranlarına etkinlikten neden erken ayrıldığını açıkladı:
Bekleyen herkesle tanışmak isterdim ama güvenlik, güvenlik tehlikesinin olduğunu söyledi. Ama diğer taraftan, bugün sizden çok fazlasıyla buluştuğum için mutluyum. Hepiniz çok hoşsunuz. Umarım artık gülüyorsunuzdur. Tekrar teşekkürler.
Ariana daha sonra yaşadığı olayın üzüntüsünü dile getiren bir tweet attı:
Dışarıda şok edici bir miktarda kırıcı insan var. Ağlamayın ve onlardan nefret etmeyin. Onları affedin ve onların aydınlığı ve neşeyi bulması için dua edin.

Kaynak http://turkeymagazinee.blogspot.com/